خط کامل دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم برای محصولاتی مانند خشکبار، انواع آجیل و مواد غذایی و محصولات داروئی گرانولی توصیه و به فروش می رسد.
تجهیزات و ماشین ها به صورت کامل و توسط کارشناسان مورد معاینه فنی قرار گرفته اند و تعمیرات احتمالی و یا تعویض قطعات صورت گرفته است. خط کامل بسته بندی دست دوم بمانند کارکرد نو را خواهد داشت و کاملا اورهال شده در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
خط کامل دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم برای این که کارگاه های بتوانند کار خود را با هزینه کمتر آغاز کنند به فروش می رسد.
دستگاه های بسته بندی دست دوم اصولا بسیار نو هستند و خیلی کم کار کرده اند و در عین حال دارای قیمت بسیار مناسب تری هم هستند. توزین ها، دستگاه های دیجیتال، بالابرها و تسمه های دستگاه و همچنین مخازن این ماشین ها کاملا نو هستند و به خوبی قادر خواهند بود که برای سال ها در خط تولید و فرآوری کار کنند.
حبوبات از جمله محصولات غذایی بسیار پرمصرف هستند و به این ترتیب تولید و بسته بندی های متعدد و متنوع در بازار موجود است و رقابت تولید و فروش این محصولات هم رو به افزایش است.
این نمایشگاه انواع دستگاه بسته بندی توزین دار حبوبات را به شما معرفی خواهد کرد که هم نو هستند و هم به صورت دست دوم به فروش می رسند و خصوصیات و ویژگی های هر یک از این تجهیزات در اختیار خریدار قرار می گیرد.
برنامه دیجیتالی سیستم plc و عیب یاب و سیستم مکانیکی از جمله مشخصات این دستگاه است و همچنین برق مصرفی این دستگاه تک یا سه فاز است.
سرعت بسته بندی در این دستگاه ها متفاوت است و هر یک ازاین تجهیزات می توانند با سرعت و دقت بالا بسته بندی های متفاوت را در اختیار کارگاه ها بگذارد.
انواع حبوبات، ذرت خشک شده، باقالی خشک شده، بادام هندی، انواع لوبیا و حبوبات و گیاهان داروئی و شیمیایی از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از خط کامل بسته بندی حبوبات به بازار عرضه می شود و به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک