خرید پرفروشترین فر خانگی نیمه صنعتی کجا تهیه کنم؟ با مراجعه به کانال تلگرام مینی فر قنادی دستگاه فر خود را انتخاب فرمایید.
بهترین فر نیمه صنعتی با ظرفیت 4 و 6 دیس 40*60 با مناسب ترین قیمت تنها با شرکت ما در اختیار خریدار قرار می گیرد و خدمات پشتیبانی به صورت مرتب برای این دستگاه ها انجام می پذیرد.
اگر قصد خرید یکی از انواع فر نیمه صنعتی را دارید و پیشنهادات گوناگون با ظرفیت هایی مانند 6 ،4 دریافت کرده اید و برای قنادی خود و گسترش تولیدات در منزل و مشاغل خانگی تلاش می کنید می توانید از خرید پرفروشترین فر خانگی نیمه صنعتی توسط شرکت ما استفاده کنید.
حال می خواهیم چند تا از خرید پرفروشترین فر کوچک خانگی نیمه صنعتی در کشور مشخصات فنی مینی فر موجود در شرکت دارای درب دو جداره می باشد و این دستگاه فر دارای درزگیر حرارتی می باشد که سبب می شود تا اتلاف حرارت به حداقل برسد و این مشخصه یکی مزیت بزرگ برای فر می باشد. از مشخصات دیگر این دستگاه نسبت به دیگر فر های کوچک قنادی این هست که دارای دستگیره با کیفیت ترک می باشد.
اگر می خواهید از مشخصات کلی مطلع شوید می توانید با شماره 09194863665 یا 09126674754 تماس گرفته و مشاوره رایگان را از کارشناسان فروش دریافت نمایید.

خرید پرفروشترین فر خانگی نیمه صنعتی

این فرها قادر هستند هم انواع شیرینی خشک و تر را پخت نمایند و انواع کیک تولد و کافی شاپ. البته در مرتبه دوم این دستگاه فرها می توانند انواع غذا مانند پیتزا و لازانیا و رولت اسفناج را پخت نمایند.
انواع فر صنعتی که خریدار برای تهیه آن رغبت نشان می دهد به صورت اتومات ساخته شده است و برای قنادی و کارگاه های شیرینی پزی مناسب است.
برای راه اندازی قنادی و یا پختن کیک و شیرینی پزی مراکز خرید در درجه اول نیاز دارید که از فردی حرفه ای در زمینه پخت کمک بگیرید.
کلیه این دستگاه ها با استانداردهای بسیار بالا ساخته می شوند. برای اطلاع از لوازم و تجهیزات جانبی و مورد نیاز می توانید با متخصصین ما مشاوره نمایید.
انواع مینی فر صنعتی مانند کابینتی که در شرکت ما برای تولید کلوچه، بیسکویت و شیرینی استفاده می شود، به صورت کاملا اتومات می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک