خرید مینی فر صنعتی قنادی گازی اتومات توانسته در پاسخگو بسیاری از افراد باشد که می خواهند در منزل مشاغل خانگی انجام و کار خود را وسعت دهد.
اگر قصد خرید مینی فر صنعتی قنادی گازی اتومات چهار و شش سینی را دارید به بهترین گزینه فکر کنید تا هم مکان مناسب را انتخاب نمایید و هم از کارایی دستگاه استفاده بهینه ببرید.
با توجه به تنوع دستگاه ها و اتومات بودن آنها به نظر می رسد که فر صنعتی از قنادی کوچک گرفته که تنها در هر بار پخت از تعداد کمی سینی برای پخت استفاده می کنند تا کافی شاپ و کارگاه های شیرینی پزی که در هر بار پخت به طور مثال از چهار و شش سینی استفاده می کنند مورد استفاده دارد.
اگر چنانچه هر کارگاه و یا کارخانه ای دقیق بداند که نیاز به چه دستگاهی با چه ظرفیتی دارد از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود و بهترین و مناسب ترین را می تواند انتخاب کند.

خرید مینی فر صنعتی قنادی گازی اتومات

از طریق سایت و یا کانال تلگرامی مینی فر قنادی ساخت و ارتباط با سازنده انواع فر کیک پزی 4 و 6 دیس ثبت سفارش شده با قیمت ویژه و طراحی و ساخت آن بر اساس استانداردهای لازم با قیمت عالی امکان پذیر گردیده است.
فر های صنعتی با دیس های متنوع و قیمت ویژه ساخته می شوند و هر یک برای نصب در کارگاه و یا قنادی طبق سفارش ساخته می شوند و به صورت 4 و 6 دیس و یا بالاتر بسته به نوع کاربرد و فضای کاری سازنده آنها را طراحی می کند.
مینی فر های صنعتی کاملا به صورت اتومات ساخته می شوند و از آن جایی که برای تولید مواد و محصولات غذایی از آن استفاده می شود به صورتی ساخته شده اند.
برای سفارش ساخت و یا حتی برای خرید دستگاه های آماده باید به نوع محصولی که می خواهید تولید کنید و نیاز به مینی فر قنادی چها و 6 دیس را کاملا مورد ارزیابی قرار دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک