خرید فر گردون مخصوص قنادی کارکرده با تضمین سلامت دستگاه برای خریدار مقرون به صرفه تر است و کلیه این تجهیزات سالم و در حد نو هستند.
خرید فر گردون مخصوص قنادی کارکرده با قیمت ارزان برای فروش آماده است و کلیه قطعات توسط کارشناس مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.
انواع فرهای مخصوص قنادی در فروشگاه ها موجود هستند که با توجه به تعداد دیس ها و نوع کارکرد و سایز فر قیمت گذاری شده اند و گاهی لازم است برای توسعه کارگاه و قنادی و یا آغاز به کار از انواع فر قنادی که به صورت دست دوم و کارکرده برای خرید مناسب هستند استفاده کنید. خرید فر گردون مخصوص قنادی کارکرده هم در هزینه های شما صرفه می کند و می توانید لوازم و تجهیزاتی که نیاز دارید را تهیه نمایید.
فر گردون قنادی دست دوم اما نو و استوک بوده و هیچگونه نقص فنی ندارد و کارشناس فنی کاملا سلامت آن را تضمین کرده است.
دستگاه هایی که برای انواع قنادی و شیرینی پزی ها به شما معرفی می شود دارای خدمات پس از فروش هستند و توسط کارشناس مربوطه مورد بازبینی قرار گرفته اند و کلیه قطعات آن ها بازبینی شده است و می توانید با اطمینان خاطر برای صرفه جویی در هزینه های خود از این فرهای گردون خریداری نمایید.
فر قنادی کارگرده که به شما معرفی می کنیم کاملا نو بوده و بسیار کم کارکرده است و می توانید از کلیه قطعات آن اطمینان کافی داشته باشید. خرید فر گردون به صورت اینترنتی امکان پذیر است و به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.
فرهای قنادی دست دوم کارکرده بدون عیب و نقص هستند و سیستم گازرسانی و شیرهای گاز آن خارجی است و ضمانت لازم بعد از فروش داده خواهد شد.
فر گردون مخصوص قنادی برای راحتی کار شما ساخته شده است و به خوبی می توانید مراحل پخت را زیر نظر داشته باشید و شعله ها را تنظیم کرده و بهترین پخت را داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک