خرید فر گازی صنعتی کارگاه خانگی به شما کمک می کند که کیفیت پخت مواد غذایی را بهبود بخشیده و با مصرف کمتر انرژی این مواد غذایی به سادگی قابل تهیه هستند.
فرهای صنعتی که مخصوص تولید محصولات و مواد غذایی هستند در انواع مختلف ساخته و تولید می شوند. فر گازی و فر برقی خانگی از جمله دستگاه هایی هستند که برای پخت بسیار مناسب هستند و عملیات پخت را به بهترین شکل انجام می دهند.
خرید فر گازی صنعتی کارگاه خانگی برای کارآفرینان و افرادی که می خواهند رستوران کوچک خود را رونق ببخشند بسیار مورد پسند واقع خواهد شد. فرهای خانگی برقی در سه طبقه مجزا و توسط جریان های الکتریکی کنترل و تنظیم می شوند و در واقع ترموکوپل دارند.
شما در این فرها می توانید جریان پحت را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید. از طرفی فر خانگی گازی و برقی هر یک می توانند در کارگاه شما نصب و راه اندازی شوند و هر یک از این تجهیزات ویژگی های خاص خود را دارند. فر گازی صنعتی مشعل مجزای پایین دارد.
در فرهای صنعتی حتما فن کار گذاشته می شود که دمش اجباری هوای تازه را کنترل می کند. برای این مشعل های طبقه های پایین و بالا به خوبی کار کنند سیستم جرقه زن طراحی و نصب شده است. سیستم های تاخیر زمانی و آلارم برای ایمنی بیشتر کار گذاشته شده اند.
خرید فر گازی صنعتی کارگاه خانگی را می توانید با برآورد هزینه های خود و همچنین ابعاد جایی که در آن کار می کنید انجام دهید و این امر موجب می شود که با جانمایی بهتر، امکانات جدیدتر و مجهزتری را بتوانید خریداری کنید.
این دستگاه علاوه براین که با گاز شهری کار می کند قابلیت پخت با گاز مایع را هم دارد. قطعات دستگاه فر صنعتی گازی از استیل است و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.
قیمت دستگاههای صنعتی و از جمله فر گازی را می توانید در وب سایت جستجو کنید و یا با تماس از طریق کارشناسان لیست قیمت های به روز را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک