خرید فر نیمه صنعتی قنادی استیل توجه به انتخاب مدل و کارایی آن تصمیم بگیرید و برای قنادی ها بهترین نوع استیل آن با فناوری گرمایشی آماده فروش می باشد.
دستگاه های فر نیمه صنعتی 4 و 6 دیس که در قنادی ها استفاده می شود جدار بیرونی استیل و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات ساخته می شود و دارای قیمتی مناسب بوده و تمام تجهیزات این فر به صورتی ساخته می شود که قابل باز کردن و جدا شدن هستند و برای رفع عیوب و یا حتی برای تمیزکاری و یا جابجایی کاملا ساده هستند و می توان به آسانی در محلی دیگر آنها را دوباره راه اندازی نمود.
تمام تیم کارشناسی ما می توانند راهنمایی لازم را در اختیار شما بگذارند.
برای این که کار پختن و تولید و بسته بندی انواع کیک و کلوچه ساده تر و با موازین بهداشتی مطابقت داشته باشد ساخت فر صنعتی برای قنادی ها و شیرینی پزی ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
در بسیاری از قنادی و شیرینی پزی ها که به صورت سنتی کار می کنند در حال حاضر برای خرید فر نیمه صنعتی قنادی استیل ساخته توسط تولید کنندگان بزرگ این دستگاه ها مورد استقبال گرفته است و با توجه به قیمت و تولید محصولات و کاربرد آنها در مناطق مختلف امکان خرید به صورت ساده ای امکان پذیر گردیده است.
بسیاری از قنادی ها و شیرینی پزی هایی که قبلا به صورت خانگی و در فضای کوچک کار می کردند.
با توجه به این که درخواست خرید و توجه مردم به این محصولات افزایش یافته است تصمیم به گسترش قنادی خود گرفته اند که با توجه به فضای مورد نظر و میزان تولید انواع فر نیمه صنعتی را می توان به شما پیشنهاد داد.
بدنه فر صنعتی از استیل نسوز ساخته می شود که در انواع و مدل های مختلف که در قنادی و یا شیرینی پزی از آن استفاده می شود قابلیت کار کردن دستگاه را بالا برده است و در اثر گذشت زمان دچار آسیب نمی شود.
بدنه فر صنعتی از استیل ساخته می شود چرا که در برابر حرارت و گرما مقاوم تر بوده و چون در قنادی و نانوایی درجه حرارت بالا در پخت استفاده می شود می تواند با توجه به این که درب های شیشه ای دو جداره فر صنعتی هم از شیشه نشکن ساخته می شوند هم از اتلاف انرژی جلوگیری می شود و هم برای ایمنی بیشتر این کار صورت می پذیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک