خرید فر طبقاتی قنادی 8 دیس خانگی با داشتن دو فن و تایمر دیجیتالی می توانید به بهترین شکل ممکن میزان تولیدات و کیفیت محصولات خود را افزایش دهید.
خرید فر طبقاتی قنادی 8 دیس خانگی به شما این امکان را می دهد که برای قنادی و یا کارگاه خود کیفیت تولیدات را به نحو چشمگیری افزایش داده و استاندارد تولید خود را بالا ببرید. فر قنادی در طبقات و تعداد دیس های مختلف ساخته می شود و برای تولیدات خانگی مانند کلوچه، شیرینی و کیک های سنتی بهتر است از فر طبقاتی 8 دیس و یا کمتر خریداری نمایید.
فرهای قنادی به صورت ایستاده هستند و چرخ هایی که در زیر این فرها تعبیه شده است می تواند حمل و نقل آن ها را ساده کند. درب شیشه ای نشکن از بهترین شیشه و جداره فر از استیل نسوز درجه یک ساخته شده است.
شیشه نسوز و جداره عایق بندی شده پشم سنگ این فر می تواند در نگهداری حرارت و بهینه سازی مصرف سوخت تاثیر مستقم داشته باشد. درب شیشه ای نشکن سبب می شود که بتوانید مراحل پخت را زیر نظر داشته و به بهترین وجه ممکن کمیزان شعله ها و پخش آن برای شما قابل رویت خواهد بود. فرهای طبقایت جای کمتری اشغال می کنند و سبب می شوند که بتوانید د رفضاهای کوچک تر هم از این تجهیزات نهایت بهره را ببرید.
فر قنادی 8 دیس برای منازل و تولیدات خانگی و یا کارگاه هایی که توسط کارآفرینان مدیریت می شوند بسیار مناسب بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. فرهای طبقاتی با قیمت مناسب خرید در دسترس همگان قرار دارند و می توانید در قنادی های کوچک و یا در منازل برای تولیدات خانگی از این ماشین آلات مجهز و دیجیتال خریداری نمایید.
فرهای خانگی که توسط تولیدکننده داخلی طراحی و ساخته می شوند هم استاندارد هستند و هم بهترین قطعات در ساخت را استفاده کرده اند و علاوه بر آنها قیمت این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه است و برای خریدار مناسب خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک