تولید انواع فر چهار و شش دیس قنادی جز پرفروش ترین نوع دستگاه فرهای کوچک کیک و شیرینی پزی و انواع ساندویچ در شرکت ما می باشد.
اکثر کسانی با ما تماس می گیرند در جستجوی دستگاه فرهایی با ابعاد کوچک هستند تا در منزل خود قرار دهند و از این طریق از قنادی، کافی شاپ و یا تبلیغ در شبکه مجازی سفارش گرفته و انواع محصولات کیک و شیرینی و ساندویچ، سنبوسه و … را تهیه نمایند.
این مشتریان درخواست دیگری که دارند این است آیا فرهایی وجود دارد که علاوه بر ابعاد کوچک، دستگاه فری می خواهند که دارای مصرف پایین گاز و برق در حد خانگی را داشته باشند.
تمام این گفتگوهایی الان ذکر می کنیم از تماس هایی می باشد که روزانه با مشتریان خود داریم. ما ایده طراحی و تولید انواع فر چهار و شش دیس قنادی را بر طبق همین خواسته ها داشته ایم.
فر چهار و شش دیس قنادی دارای ابعاد می باشند که راحتی در آشپزخانه قرار می گیرد و می تواند به صورت رومیزی نیز استفاده گردد. وزن چهار دیس 80 کیلو و شش دیس 110 کیلوگرم می باشد. این نوع فرهای قنادی کوچک دارای برق تک فاز خانگی می باشند. مصرف گاز نیز پایین می باشد و نوع آن گاز شهری یا گاز کپسولی خوهد بود.
یک نکته مهم آن است سوخت این فرها می تواند با گاز باشد یا برق و دوگانه سوز موجود نداریم
البته برای دو نوع فر، چهار پایه آهنی یا استیل نیز ساخته می شود که می توانید آنرا تهیه نمایید. ولی در غیر اینصورت می توانید بر روی هر پایه یا میزی که توان تحمل این دو وزن را داشته باشد استفاده نمایید.
برخی از مشتریان سوال می کنند فر بخاردار برای تولید انواع نان باگت فرانسوی نیز موجود دارید؟ باید بگوییم بله نوعی از فرهایی که ساخته می شود در همین ابعاد گفته شده می باشد می تواند انواع نان حجیم و غیرحجیم را پخت نماید که به آن فرهای کانوکشن بخاردار می گویند. این فرها به صورت پله ای تنظیم حرارت دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک