قیمت فر قنادی شیرینی پزی شش دیس چقدر است؟ آیا می توان از آن در شیرینی پزی ها و مرتبط که نان شیرمال، پیراشکی و… پخته و می شود استفاده کرد؟
فر شیرینی پزی نیمه صنعتی در مدل های مختلف و اندازه های مختلف به صورت سفارشی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در کم ترین زمان تولید شده و آماده ارایه به شما مشتریان عزیز می باشد.
قیمت فر قنادی شیرینی پزی شش دیس که به صورت ثبت سفارش انجام می شود برای شیرینی پزی ها و آشپزخانه های صنعتی بسیار مفید هستند و منظور از آشپزخانه های صنعتی و تجاری، آشپزخانه هایی است که بر خلاف آشپزخانه های خانگی و منزل برای مقاصد تجاری پخت و پز صورت می گیرد.
دستگاه فر شیرینی پزی (پخت کیک و کلوچه و پیراشکی و…) ایستاده 10 دیس از آنجایی که ظرفیت پخت بالایی دارد می تواند در شیرینی پزی ها و سایر کسب و کارهای مرتبط که نان شیرمال، پیراشکی و… پخته و می فروشند استفاده بسزایی داشته باشد.
یکی از چیزهایی که کیفیت بالای دستگاه فر قنادی ها را نشان می دهد رد پاییست که از خود باقی می گذارند، شما با اضافه کردن این دستگاه به تجهیزات قنادی خود، سرعت خود را چند برابر کنید.
این دستگاه دارای دو فن است که حرارت را در درون دستگاه جریان داده و مل دمای درون فر یکنواخت می شود و باعث می شود شیرینی سریع تر پخته شود و نسوزد. شما به کمک درجه تنظیم حرارت موجود در این دستگاه قادر خواهید بود که دما را تا 280 درجه بالا ببرید و انواع شیرینی را بپزید.
دارای جداره های پشم شیشه فشرده با تراکم بالا، پشم سنگ خالص آلومینیوم دار، ورق 1 میل گالوانیزه، استیل خش دار روکش دار می باشد و سقف این فر از آهن آلیاژ با فولاد تعبیه و ساخته شده است
در عین حال با الیاف پشم سنگ که سختی و فشار را بالا می برد پوشانده شده است و این تجهیزات باعث بهتر کارکردن فر شده و از هدر رفتن انرژی می کاهد و آن را به حداقل می رساند. برای کسب اطلاعات درباره نحوه ارسال و همکاری با سایر شهر ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک