فر کانوکشن قنادی خانگی صنعتی کار پخت را ساده تر و به صورت یکنواخت انجام می دهد و برای کارگاه ها در سایزهای متنوع ساخته می شود.
فرهای کانوکشن همان طور که می دانید برخوردار از فن هستند و گردش هوای گرم و حرارت در طبقات مختلف فر قنادی را به صورت یکنواخت ساده تر می کنند.
فر کانوکشن قنادی خانگی صنعتی از مزایا و کیفیت بالایی برخوردار است و به جهت قیمت مناسبی که در سال 97 در بازار خرید و فروش انواع فرهای صنعتی دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
فرهای قنادی خانگی با توجه به این که سایزهای مختلفی دارند در قنادی و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. فر کانوکشن قنادی قبلا برای آشپزخانه ها به صورت بیشتری استفاده می شد.
این فرها جریان دما را از بالا و پایین به غذا می دهند و جریان هوا بر روی شیرینی و کیک و یا مواد غذایی عبور می کند و فرهای کانوکشن دار می توانند حرارت بیشتری را نسبت به یک فر معمولی تحمل کنند و همین مزیت باعث شده است که مصارف عمده این فرها بیشتر و بهتر شود.
فر قنادی خانگی صنعتی به صورت برقی و گازی ساخته می شود و دارای ابعاد کوچک تری هم هست. فرهای قنادی دارای بدنه استیل هستند و عایق بندی این فرها به صورت استاندارد و با مقاومت بالایی طراحی شده است.
فر کانوکشن قنادی خانگی در کارگاه های داخل کشور هم طراحی و ساخته می شود و به همین جهت هم قیمت این دستگاه ها و تجهیزات برای فروش مناسب تر است. فرهای قنادی به جهت این که دارای ابعاد و اندازه های متنوع هستند، تعداد دیس ها و سینی های آن ها هم متنوع است و در تعیین قیمت فر قنادی موثر است.
سفارش خرید فر کانوکشن قنادی از طریق نمایشگاه ها و فروشگاه های آنلاین با قیمت مناسب تر و بدون واسطه امکان پذیر است و توانایی تهیه و تامین انواع فر قنادی از طریق این مجموعه فراهم شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک