دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم کارکرده و استوک در دفتر در کرج جهت بازدید امکان پذیر و کارشناسان فروش از مشاوره تا خرید شما را همراهی می نمایند.
مشتریان محترم می توانند جهت بازدید از این دستگاه ها و ماشین آلات مختلف با شماره 09194863665 یا 09126674754 تماس بگیرند و به جهت موجود بودن دستگاه مورد نظر خود به نمایشگاه مراجعه نمایند.
در مورد دستگاه تی بگ در حال حاضر نوع کیسه ای تک نخ و دو نخ تک فاز می باشد که بسبار کم کار کرد می باشد. دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم را می توانید در کانال تلگرامی ” فروش دستگاه استوک” ملاحظه بفرمایید.
دو نمونه از دستگاه های پیلوپک و تی بگ را در عکس ملاحظه می فرمایید که هماکنون در مرکز نمایشگاه موجود می باشد. اگر دستگاه مورد نظر شما موجود نبود می توانید آنرا سفارش داده تا برایتان تامین گردد.
بعضی از دستگاه تی بگ برای بسته کردن گیاهان دارویی نیاز می باشد که خرد شوند که نیاز به دستگاه آسیاب می باشد و این دستگاه نیز در نمایشگاه موجود می باشد. همچنین می توانید به کانال تلگرامی ” فروش دستگاه استوک” مراجعه فرمایید و جوین شوید.
بجز دستگاه تی بگ و پیلوپک، انواع دستگاه های بسته بندی توزین دار برای مواد گرانولی و دستگاه بسته بندی پودری نیز موجود می باشد. البته بجز ماشین آلات بسته بندی، دستگاه های دیگری در حوزه مواد غذایی نیز موجود می باشد.

دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم

معمولا برخی از مشتریان ما نیاز به تعدادی زیاد دستگاه دارند و این احتمال وجود دارد همه دستگاه در آن تاریخ در نمایشگاه موجود نباشد.
در این مواقع تعداد دستگاه هایی که خریدار نیاز دارد را تهیه می نماید و بقیه را در صورت تمایل قرارداد می نویسد تا در مدت زمان تعیین دستگاه ها تهیه گردد.
اغلب دستگاه هایی که وارد نمایشگاه می گردد، کم کارکرد هستند و اگر مشکل فنی داشته باشند اورهال خواهند شد و سپس در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.
انواع دستگاه بسته بندی پیلوپک مکانیکی و اتوماتیک پی ال سی برای مواد غذایی مختلف مانند گز، کلوچه، لوازم التحریر، قطعات خودرو و الکتریکی موجود می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک