دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم با تضمین کارکرد صحیح قسمت مکانیکی و برقی برای تمام ماشین آلات توسط مهندسین فنی ما انجام می پذیرد.
اگر در مرحله انتخاب دستگاه برای راه اندازی یا توسعه در کارخانه بسته بندی خود می باشد، ما مجموعه فروش انواع دستگاه های دست دوم و استوک را داریم شما می توانید ما را در کانال تلگرامی “فروش دستگاه استوک” مشاهده بفرمایید.
در این انواع کانال دستگاه انواع ماشین آلات خط حبوبات، خشکبار و دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم، دستگاه دمگیر کشمش موجود می باشد.
در حال حاضر دو نوع دستگاه تی بگ موجود داریم و هر دو نوع 70 عدد در دقیقه بسته بندی را انجام می دهد. نوع بسته بندی در دو نوع دستگاه بالشتی تک نخ و یا دو نخ می باشد.
اگر در نظر دارید گیاهان دارویی را به صورت پودری بسته بندی نمایید، باید دستگاه آسیاب داشته باشید و اول محصول دمنوش را میکس نمایید و سپس زمانی به صورت پودر شد، در مخزن دستگاه تی بگ انتقال دهید. البته برخی از تولیدکنندگان تمایلی ندارند که محصول شان را پودر نمایند و این امر سلیقه ای هست.
امروزه انواع دمنوش گیاهی با بسته بندی تی بگ انجام می شود. برای بسته بندی لفاف دوم هم می توانید از دستگاه پیلوپک استفاده نمایید. هر دو دستگاه در نمایشگاه موجود می باشد.

دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم

دستگاه بسته بندی تی بگ و پیلوپک دست دوم می تواند به صورت تک فاز یا سه فاز طراحی گردد.
دستگاه های بسته بندی پیلوپک دارای فک هایی می باشد و عرض این فک ها می تواند با توجه محصول مورد نظر تغییر کند به طور مثال اگر کیک و کلوچه باشد با بسته بندی برای نان لواش فرق می کند، همچنین دستگاه های پیلوپک می تواند به صورت مکانیکی یا اتوماتیک با برنامه سیستم پی ال سی باشد.
دستگاه نوع مکانیکی اگر دارای چشمی باشد می تواند مارک را در وسط بسته بندی قرار دهد و اگر با چشمی نباشد به آن دستگاه پیلوپک رگباری می گویند و کاربردش برای محصولات مانند ماسکف باتری قلمی می باشد که در پلاستیک شفاف بدون مارک قرار می گیرد.
اگر در صدد خرید هر کدام از دستگاه پیلوپک یا تی بگ هستید می توانید با شماره 09194863665 یا 09126674754 تماس بگیرید و در صورت موجود بودن به نمایشگاه جهت خرید حضوری تشریف بیاورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک