قیمت دستگاه بسته بندی 4 توزین دست دوم استوک حبوبات و دو توزین صنعتی البرز ماشین و متحد سازان در نمایشگاه کرج ما موجود می باشد.
اگر بدنبال دستگاه 4 توزین یا دو توزین می باشید، کافی هست با تماس 09126674754 حاصل فرمایید، انواع دستگاه های بسته بندی گرانولی، پودری، دستگاه تی بگ زن یا بسته بندی پیلوپک و خط کامل مواد غذایی می باشد.
یا می توانید با شماره 09194863665 در تلگرام پیام گذاشته و یا عضو کانال تلگرامی “خرید و فروش دستگاه دست دوم” جوین باشید.
حتی اگر دستگاه در زمان تماس شما در نمایشگاه دستپاه مورد نظر شما موجود نباشد می توانید آن دستگاه را سفارش دهید تا ما با کسانی که دستگاه ماشین الات شان به ما سفارش داده اند برای فروش ، تماس بگیریم.
قیمت دستگاه بسته بندی 4 توزین دست دوم حبوبات به چند عامل بستگی دارد. اول به مدت زمانی می باشد که در دستگاه در حال کار بوده است و این عامل بارزترین مشخصه برای قیمت ماشین آلات می باشد. زیرا مدت کارکرد می تواند قسمت موتور دستگاه و همچنین مکانیکی را مستهلک نماید.
دومین مسئله در قیمت گذاری ماشین آلات بسته بندی 4 توزین بستگی به مدل دستگاه دارد اینکه پنوماتیک هست با سیستم پی ال سی کار می کنند. امروز دستگاه بسته بندی با پی ال سی مجهز می شوند. البته می تواند دستگاه های پی ال سی را برورسانی نمود که شرکت را برای مشتریان خود انجام می دهد.

قیمت دستگاه بسته بندی 4 توزین دست دوم حبوبات

سومین عامل در قیمت دستگاه بسته بندی دست دوم وابسته به شرکت سازنده می باشد.
در هر زمان که دستگاهی وارد شرکت می گردد، کارشناس ما از دستگاه بازید و تست عملکرد صحیح می گیرند و با توجه به سلامت قسمت برق و مکانیکی قیمت دستگاه را اعلام می کنند.
دستگاه هایی در نمایشگاه وجود به صورت استوک یا دست دوم کم کارکرد بوده و به همین دلیل مشتریان از بابت سلامت و کارکرد مطمئن هستند و با ضمانت و در حال کار به مشتری تحویل داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک