فر پخت برنج ته دیگی و ماهی درب مجزا طبقاتی برای رستوران داخل و بین شهری بسیار با تعداد بالا در ز مان محدود مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه فر برای اغلب رستوران و تهیه غذا برون بر کاربرد فراوان دارد. فر با درب های جداگانه برای تهیه غذا، برنج، ماهی، دیزی به صورت غذای تک نفره و دیس بزرگ امکان پذیر می باشد.
امروزه کته های تک نفره بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و این فرهای برای پخت پرنج ته دیگی تک نفره در تعداد بالا امکان پذیر می باشد.
طراحی و ساخت این دستگاه فر پخت برنج ته دیگی و ماهی درب مجزا از یک طبقه تا پنج طبقه امکان پذیر می باشد و هر طبقه دارای درب و شعله جداگانه می باشد. این فاکتور یک مزیت می باشد زیرا در یک زمان می تواند غذاهای متفاوت با دمای مختلف را در طبقات مختلف چید. هر دمای دارای درجه دما جداگانه می باشد.
این دستگاه فر که در زیر مشاهده می فرمایید برای یکی از مشتریان می باشد که در جاده سرعین اردبیل رستوان دارند می باشد و به گفته خود ایشان این دستگاه فر درب مجزا توانسته بسیار در کیفیت و کمیت تهیه غذای رستوران تاثیر مثبتی داشته باشد.

فر پخت برنج ته دیگی و ماهی درب مجزا

جدار خارجی از استیل و داخلی گالوانیزه طراحی می گردد. البته ابعاد فر را می توان به صورت سفارشی نیز ساخت. عکس روبرو برای از مشتریان ما ساخته شده است همانطور که ملاحظه می فرمایید انواع غذاها را در زمان کوتاه در رستوران ایشان تولید می گردد.
این دستگاه برای مکانی مانند پادگان، هتلداران، فست فودها، مهمانسرا که می خواهند برای پرسنل خود تعداد غذا در زمان محدود آماده کنند، پیشنهاد می گردد.
از جنبه بهداشتی خانواده ها بدنبال تهیه غذاها در ظرف جداگانه می باشند. بسیاری از صاحبان رستوران بیان می کنند از زمانیکه غذاهایشان به صورت تک نفره آماده می گردد، فروش بیشتری داشته اند.
برنج ته دیگی تک نفره تقریبا می تواند حتی کسانی را میل به غذا خوردن ندارند را ترقیب به خوردن غذا نماید. زیرا این مشتریان این چینین رستورانها عنوان می کنند غذایی که تنها برای ما در فر آماده می گردد بسیار وسوسه انگیز و اشتها آور می باشد.
به همین روزبروز رستوران هایی که اقدام به خرید فر درب مجزا می کنند بیشتر می شود تا از این طریق بتوانند رضایت مشتریان دایمی خود را حفظ نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک