فروش فر قنادی 8 دیس صنعتی کار تولید و پخت انواع شیرینی و کلوچه را بسیار ساده و باکیفیت می کند و قیمت ها به روز شده و بسیار ارزان است.
این دستگاه از نظر عایق حرارتی سه جداره می باشد و کمترین هدر گرمایی از داخل و کمتر حرارت حس شده از خارج را دارا می باشد. اندازه دیس یکی از مهمترین چیزهایی است که افراد در خرید فرهای قنادی برای پخت شیرینی به آن دقت می کنند و باید دقت کنند، از این رو مهندسین این فرهای قنادی را در مدل ها و سایز های مختلف عرضه می نماید که مدل فعلی 8 دیس است.
فروش فر قنادی 8 دیس صنعتی بهترین نمونه ساخته شده در فرهای قنادی می باشد که قابلیت پخت انواع کیک و شیرمال و کلوچه های سنتی و خانگی را دارا می باشد این فر کوچک در ابعاد فوق العاده استثنایی توانایی پخت با کیفیت عالی را به مشتری ارائه میدهد. کیفیت دستگاه و ابعاد خاص این دستگاه سهولت در حمل و جابه جایی آسان کرده است.
این دستگاه دارای 8 دیس بوده که می توانید به صورت مجزا انواع شیرینی را با سرعت بالا در آن بپزید. این دستگاه دارای فن به منظور جریان داشتن هواست و حرارت به صورت غیر مستقیم به شیرینی ها می خورد. فروش فر قنادی به صورت آنلاین است و کلیه قطعات به کار رفته در این دستگاه ها از متریال خارجی و درجه یک است.
فرهای 8 دیس با استفاده از بهترین متریال و هنر مهندسین فنی باعث ایجاد بستری عالی برای راحتی کار قنادان شده است. این دستگاه با قابلیت تنظیم حرارت تا 300 درجه سانتیگراد می تواند انواع و اقسام شیرینی های را بپزد.
فر صنعتی 8 دیس برای بسیاری از قنادی و رستوران ها مورد توجه قرار گرفته است که هم استاندارد تولید در این فرها بیشتر است و هم کیفیت تولیدات و مواد غذایی چند برابر خواهد شد. فروش فر گردان را می توانید از طریق اینترنتی و آنلاین دنبال کرده و تولیدات برتر و با کیفیت تر را در سایت می توانید پیدا کرده و تنوع محصولات را پیگیری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک