فروش فر صنعتی قنادی چهار دیس ارزان استفاده گسترده ای در کیک و شیرینی پزی دارد و به صورت بدنه خارجی استیل و چرخ دار با قیمت ارزان ساخته می شود.
فر صنعتی و نیمه صنعتی برای فروش در اختیار تمام دارندگان و صاحبان قنادی با قیمت ارزان فرار می گیرند و فروش دستگاه با یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش مهیا گردیده است.
اگر در کانال مینی فر قنادی جوین باشید می توانید فر چهار یا شش دیس را با 15 درصد تخفیف دریافت نمایید. فروش فر صنعتی قنادی چهار دیس ارزان تر از درب کارخانه انجام پذیر می باشد و برای مشتریان استان تهران پرداخت در محل نیز امکان پذیر می باشد و برای عزیزان در مشتریان از طریق باربری صورت می پذیرد.
علاه بر چهار دیس، فر شش دیس هم جز مینی فر قنادی خانگی و کافی شاپی می باشد که از طریق کانال ما می توانید خریداری فرمایید. در هر دو نوع فر سینی به ابعاد 40*60 می باشند و کیفیت برابر می باشد.
در فر نیمه صنعتی حرارت داخل محفظه به وسیله تایمر کنترل می شود و امکان تنظیم دقیق دما در این فر میسر شده است.
در حالی که فر نیمه صنعتی در کسب و کار خانگی و تولیدات نان و کلوچه های سنتی عالی پخت می گردد. تامین دستگاه های فر و ماشین آلات متنوع این کسب و کار را از ما بخواهید.
دستگاه فر مینی چهار و شش دیس قابل استفاده قنادی کیک و شیرینی پزی و انواع پخت غذا می باشد. قشری از مشتریان ما برای پخت انواع ساندویچ گوشتی، سنبوسه، لازانیا و پیتزا استفاده می کنند به همین دلیل به این نوع فرها فر دو کاره هم می گویند چون پخت انواع شیرینی و کیک را انجام می دهد و هم انواع غذا.
از جنبه کیفیت پخت دو نوع چهار و شش دیس هیچ تفاوتی با هم ندارند. اگر نیاز به خرید انواع فر نیمه صنعتی کوچک را دارید از طریق تماس با شماره 09194863665 با ما تهیه دستگاه و سایر تجهیزات مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک