خریدار فر صنعتی قنادی 6 دیس از طرف قنادی ها و آشپزخانه های بزرگ مورد استقبال قرار گرفته اند برای مشتری این گونه دستگاه ها تولید و ثبت سفارش می شود.
اما امکان این که با گاز مایع کپسولی هم کار کنند وجود دارد و بنا به سفارش مصرف کننده ساخته می شوند.
خریدار فر صنعتی قنادی 6 دیس این گونه دستگاه ه های صنعتی کارخانه های بزرگ تولید انواع کیک و کلوچه و شیرینی های کارخانه ای هستند و بسیار دقیق و با فن آوری دیجیتال تولید می شوند و دارای آلارم هم هستند.ایمنی و بهداشت در این گونه فر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
فر با بدنه تمام استیل و سه جداره ساخته می شوند و به ترمومتر مجهز هستند و امکان تنظیم دقیق را امکان پذیر می کند.
از طریق مراجعه به سایت بازرگانی ما کلیه درخواست های شما از جمله تامین انواع فر قنادی کوچک نیمه صنعتی که به صورت 4 دیس ساخته شده است ثبت سفارش شده و در اسرع وقت با شما تماس برفرار خواهیم کرد.
فر های صنعتی با ظاهری زیبا و شکیل می توانند در سایزهای مختلف ساخته شوند که هر کدام با کارایی و تولید در حجم مختلف می توانند نیاز تولید کننده را مرتفع نمایند.

خریدار فر صنعتی قنادی 6 دیس

استفاده از انواع فر صنعتی مانند قنادی به صورت دیس دار و گردون می تواند قبل از خرید نیازسنجی شود و اطلاعات لازم از طریق این سایت در اختیار شما قرار می گیرد.
گاز به عنوان سوخت تامین گرما و حرارت در این فرها را به عهده دارند و همچنین می توان فر های صنعتی را طوری طراحی نمود که با برق تک فاز کار کنند.گاهی برای پخت بعضی محصولات نیاز به سیستم بخار آب است که می توان بنا به سفارش آن را در دستگاه تعبیه نمود.
کارگاه های بسیاری از این فر ها جهت پخت انواع مواد غذایی استفاده می کنند. جنس این فر ها از استیل می باشد و به همین دلیل قابل شستشو است.
مینی فرهای قنادی کوچک به دو صورت نیمه صنعتی و صنعتی وجود دارند که نوع صنعتی آن کاملاً حرفه ای عمل می کند و بهترین مواد غذایی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک